Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

repanak

26. 8. 2012 20:37
Ač Pražák,

k Varům mám 2 sentimentální vzpomínky z dětství:

- první cesta letadlem IL 14 z Ruzyně do Olšových Vrat - letenka za 49 Kč, nástup na staré Ruzyni jako do vlaku, žádné kontroly

- obdiv k tunelové lanovce, měl jsem ji za první metro v Čechách

A samozřejmě čerstvé oplatky.

0 0
možnosti
MR

Rupert

26. 8. 2012 18:05
Růžové sny

Karlovy Vary osmdesátých let tak krásné nebyly. To jen s odstupem času tak vypadá. Vzpomínám na polorozpadlé domy přes řeku naproti Thermálu. ( V letech sedmdesátých jsem ho co by voják stavěl ) Rozdíl od jiných měst byl v tom, že byly méně otřískané, než ostatní města. Přece jen to byla výkladní skříň. Vzpomínky Vám nikdo nevezme, tak si je uchovejte a nebuďte naštvaný.

0 0
možnosti
T

Tonda33

26. 8. 2012 18:44
Re: Růžové sny

Ale kdepak, o naštvanosti nemůže být řeč :-) Jen míjí roky a uvědomuju si, co mi chybí. Z mojí strany jsou to spíš vzpomínky malýho kluka, takže z části zkreslený,  z části už trochu vybledlý. Takže tohle všechno je spíš reakcí na mládí a tu dobu, jak jsem ji vnímal, než stížnosti na současnost...

1 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

26. 8. 2012 17:22
zato tu máme

přeplněné regály v hypermarketech se zbožím přecpaným éčky

0 0
možnosti
.

.Camino

26. 8. 2012 17:34
Je to take "muj" kraj

a rozumim Vam, ale teviral se mi nuz v kapse, kdyz jsem pri kazdorocni navsteve videla, jak ubyva obchodu s knihou a misto toho skarede sklenene cetky, pro nove obcany z vychodu. Osobne ctu "labels" a misto vyroby, zasadne ja a vetsina lidi okolo mne bojkotujeme vyrobky z Azie. U zdejsich potravin musi byt velkymi pismeny napsano, odkud je napr. zelenina a ovoce privezeno. Vetsinou kupuji lokalni. S tim sklem jako priklad je to horsi, kolik ho potrebujeme, ale dalo se to cistR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 670x
Rád lidi straším, rád rozesmávám, rád informuju, rád matu. Takže jsem nejspíš takový nadšený spisovatelský šotek, který má raději fikci než skutečnost. Skutečnost bývá totiž často krutější...

Seznam rubrik